Tegendraads houdt zich sinds 2013 bezig met sterke merken bouwen. Als merkbouwers/ branding agency denken we na over de merkpositionering. Waar zit het onderscheidend vermogen? En hoe kunnen we dat in een eerlijk verhaal meegeven aan de wereld. De kunst zit hem in de eenvoud, dat blijft hangen.
Payoff. Merkbelofte. Elevator-pitch. Concepten. Webstrategie. Creatieve denkkracht.
Een boodschap overbrengen wat impact maakt. Samen gaan we gerichte keuzes maken omtrent de doelgroep, trends en concurrentie. Dat vertalen we naar een werkbaar plan. Opvallen in een (digitale) wereld door dicht bij jezelf te blijven, geen hoogdravend gelul. Laat ons maar reuring maken. Werkbaar, meetbaar, eerlijk en standvastig.
Tegendraads denken en doen, samen gaan we de uitdaging aan. We verplaatsen ons in de markt en de mens. Van volle pagina’s onderbouwde waarden en opgedane kennis, terugbrengen naar de kern, nog verder uitdiepen tot een elevator-pitch en de ultieme belofte. Met ons team en eventueel externe partners maken we jouw merk onderscheidend en uitvoerbaar voor elke doelstelling.
Samenwerken. De letterlijke vertaling van Tegendraads is ‘die of dat tegen iets in gaat, vooral tegen wat normaal is’, ‘anders’ of ‘eigenzinnig’. Eigenzinnig dus, maar niet eigenwijs. Tegendraads werkt samen, we doen het samen. Merkstrategie is iets anders dan bedrijfsstrategie, jij runt jouw zaak en dat doe je goed. Vanuit input en inbreng sparren we erop los. De definitieve vertaalslag om de boodschap over te brengen? Daarin zijn we zeer uitgesproken.