- merkstrategie
- merkidentieit
- website
- merklancering
Opdrachtgever
Videografie:
Lancering case
Juist die plek zou Strijp gaan verbinden, dienend als huiskamer. Plek om samen te komen, voor ontmoetingen en nieuwe inspiratie op te doen. Een unique en veelzijdig concept zal hier vestigen waarbij Tegendraads al vroeg betrokken was. STR’EAT: “An all day melting pot in the energetic region with ten distinctive kitchens and three funky bars”.
Met een onweerstaanbare huisstijl en een doordachte floormap kwamen we goed voor de dag bij potentiële keukens en barren. Met een heldere boodschap, wat overtuigingskracht hadden we snel onze droomkandidaten rond. Bouwen aan een doordachte identiteit met custom-bold-letters, statisch als de architectuur van het pand en met een flinke knipoog naar het Philips verleden. Een identiteit waar 1001 assets en templates bij geleverd zijn.
Tevens ging de laatste versie van de website live. Want ook die werd in fases opgeleverd (richting keukens, richting personeel, final oplevering). Een website waar je zin krijgt om te genieten van al het goeds binnen STR’EAT. De website biedt ruimte voor alle stories die zijn opgedaan, een uitgebreide FAQ, eventkalender en reserveringssysteem.