Een plek creëren waar samen iconische momenten kunnen worden beleefd.

  • merkstategie
  • merkidentiteit
  • huisstijl
  • website
  • campagne

Startpunt: Eindhoven is toe aan een American-sportsbar. Dat bleek uit een horeca onderzoek. De vele expats met verschillende voorkeur voor club en sport. Geen tot weinig plekken waar je werkelijk alle sporten kunt aanschouwen.

Van Formule1 tot NBA, van boksen tot cricket. Daarnaast gaat Mainstreet ook de competitie aan wat betreft hospitality. Een faciliterende rol aannemen om mensen samen te brengen. Een plek creëren waar samen iconische momenten kunnen worden beleefd.

Op de ‘Mainstreet’ van Eindhoven, werkelijk 200 meter van centraal station is de nieuwe sportsbar geopend.

Een sterke ligging, goede doorloop, maar niet perse bekend bij de doelgroep. Een sterke beloften en goede aftrap was een must. Tijdens de complete renovatie van 4 maanden zijn we al langzaam onze beloften in gaan masseren; Mainstreet, soon the main thing for … Watching all sports. Meet new teammates. Score a hotdog the size of Babe Ruth’s baseball bat.

Als Tegendraads waren al vroeg betrokken met de plannen van Levy. Van sparringsparter over de invulling naar concept en realisatie van de identiteit. Meedenken om de identiteit te vertalen in het interieur, een passende website zodat we een club bouwen met een trouwe fanbase.