Emoves co-produceert talloze events in de city- en streetculture, brengt de volgende generaties in beweging en trekt toptalenten naar het hoogste niveau.

  • Opdrachtgever

    Stichting Urban Eindhoven

  • Videografie

    Riff Production

  • Lancering case

    Juni 2024

  • emoves.nl
  • merkstrategie
  • merkidentiteit
  • website
  • merklancering

De EMOVES transformeerd van festival naar landelijk kennis- en netwerk centrum voor ‘city & street culture.

Een nieuwe identiteit dus; Emoves marks the spot. Een web aan kennis en daadkracht waarop de straatcultuur kan draaien en groeien. Een project maar we met Tegendraads met bijzonder veel plezier aan gewerkt hebben.

Helderheid. Emoves bestaat uit drie kernactiviteiten die in verbinding met elkaar staan. (Skills, Masters en Events). Vanuit daar doen we dagelijks nieuwe kennis en contacten op (insights). “We act like a Gardener”, met andere woorden: groeipotentieel moet je voeden.

Emoves skills
Samen met scholen, woningcorporaties en andere organisaties brengen we alles wat straat- en stadscultuur te bieden heeft naar de volgende generatie. We laten kinderen en jongeren kennismaken met o.a. sport, kunst, dans en spoken-word door middel van workshops en ‘take-overs’.

Emoves masters
Hierin maakt hét toptalent uit the Culture de stap naar het hoogste niveau. Twee jaar lang worden 12 makers intensief begeleid door hun coach bij het behalen van hun ontwikkeldoelen, waarbij er zowel aandacht is voor hun makers- als ondernemerschap. Het op maat gemaakte programma bestaat uit o.a. coaching en financiële ondersteuning.

Emoves events
Emoves is een platform dat het gehele jaar door talloze evenementen en concepten ondersteunt en versterkt op het gebied van street sports & city culture. Wij opereren landelijk en Brabant-breed, maar onze ‘hot zone’ ligt in regio Eindhoven.