- Naamgeving
- Merkstrategie
- Merkidentiteit
- Animaties
- Verkoopbrochure
- Website
- Campagnes
Opdrachtgever
Fotografie
Lancering case
Maak kennis met Donna, een splinternieuwe woon- en werktoren gericht op groei en ontwikkeling. We mogen wel stellen dat dit pand behoort tot de meest bijzondere gebouwen van Strijp-S. Wonen, werken en ruimte voor retail en horeca. Een plek waar altijd licht brandt. Het resultaat van 15 jaar leren en ontwikkelen van ondernemerschap binnen Strijp-S.
Een thuiswedstrijd voor ons. Wij mochten voor dit mooie project aan de slag met de branding, van naam tot campagne.
De branding en communicatie is gericht op activatie. Direct aanspreken en uitdagen. Precies wat Donna ook doet voor de beginnende en ervaren ondernemers van Eindhoven. Strijp-S is ingericht volgens het roltrap model en biedt kansen voor iedereen. Van kleine start-ups en startende op de woningmarkt tot senior bedrijven en luxe appartementen. Persoonlijke groei staat centraal binnen Donna. De beloftes van de Park Strijp en de Strijp-S roltrap zijn gevangen in het beeldmerk.
De doelgroep kennen is dus belangrijk. Ondernemende, creatieve, vooruitstrevende mensen die niet bang zijn om hun talenten te laten zien, te ontwikkelen, en te delen. Verschillend, en daardoor aanvullend op elkaar. Maar de kern hebben ze allemaal met elkaar gemeen. Ze kijken vooruit, zien kansen en laten zich graag zien. Ze hebben lef. En tonen dat. Vooruitstrevende karakters die een actief leven leiden.