Hoe kunnen we dit gebied, de mensen en de ondernemers verbinden? De ultieme 24h showcase van Strijp-S.

  • Opdrachtgever

    Jan Buys

  • Partners

    Pieter Lepelaars, Riff Productions

  • Lancering case

    Juli, 2024

  • denachtvanstrijp-s.nl
  • Merkstrategie
  • Programmering
  • Merkidentiteit
  • Branding
  • Huisstijl
  • Website
  • Campagne

Inmiddels beschouwen we Strijp-S alweer 12 jaar tot ons tweede thuis. Een gigantische broedplaats voor ondernemers, cultuur en reuring. Twee jaar geleden zijn we als Tegendraads als vrijwilligers betrokken geraakt bij de opbouw van wel een speciaal evenement.

Hoe kunnen we dit gebied, de mensen en de ondernemers verbinden? De ultieme showcase van Strijp-S wat 24 uur lang het gebied zal laten bruisen. Winkelen, eten, drinken, dans, cultuur, arts en heel veel muziek.

Twentyfour hours of district discovery.

Strijp-S heeft veel voor ons betekend, we willen iets terug geven.

Samen met Jan Buys (Klokgebouw), Pieter Lepelaars (PIXL Club), Stefan School (beheerder Klokgebouw) en alle andere betrokken hebben we ons hard gemaakt voor een overvol programma vol muziek, eten, beweging, winkelen, kunst en cultuur. Daarnaast hebben we een levendige identiteit gebouw wat alle facetten en doelgroepen aan moet spreken. Een website waar we zo veel mogelijk helderheid willen scheppen in de zoektocht wat zich in de nacht afspeelt.